City Post Live
NEWS 24x7

नेहा राठौर ने गाया-बिहार में जंगलराज के आहट बा.

यूजर्स बोले- चाचा-भतीजा से बचके रहना, जेल में डलवा देंगे, सुनिए बिहार में का बा पार्ट-2 का ये गाना.

-sponsored-

-sponsored-

- Sponsored -

सिटी पोस्ट लाइव : लोक गायिका नेहा राठौर के निशाने पर इसबार चाचा-भतीजे की जोड़ी (नीतीश-तेजस्वी ) है.बिहार में का बा पार्ट टू के इस गाने के बोले हैं- रामनवमी के जुलूस में पत्थरबाजी जारी बा, चाचा-भतीजा के चक्की में पीस रहल बिहारी बा, बिहार में जंगलराज के आहट बा. चाचा के चरणों में भतीजे के चारों धाम बा.अब तक नेहा राठौर पर बीजेपी के खिलाफ गाने के आरोप लगते थे. पिछले महीने यूपी पुलिस ने यूपी में का बा पार्ट-2 गाने पर नोटिस दिया था. बिहार में का बा पार्ट-2 गाने पर यूजर्स ने नेहा को बड़ी सलाह दी है. कहा है कि चाचा-भतीजे की जोड़ी से बचकर रहना नहीं तो जेल में डलवा देंगे.

 

नेहा ने नए गीत में गाया है- ‘रामनवमी के जुलूस में पत्थरबाजी जारी बा, चाचा-भतीजा के चक्की में पीस रहल बिहारी बा… का बा.. बिहार में का बा….चोरी, चकारी, अपहरण, हिंसा के सुगबुगाहट बा, हमरा ता लागत बा भैया जंगल राज के आहट बा…बिहार में काबा…, चच्चा के चरण में भतीजवा के चारों धाम बा, मरे ला छपरा, जले नालंदा, जरत सासाराम बा… बिहार में का बा, 10 लाख नौकरी के वादा भईल रहे चुनाव में एको बहाल निकलल नईखे लइका बाडे़ं तनाव में…, बिहार में का बा, अरे आए दिन मजदूर मरेलें जहरीली शराब से कब ले बेड़ा पार लगइबें गोल-गोल जवाब से, बिहार में का बा…, अरे 15 साल चच्चा रहलें,15 साल पप्पा तबो न मिटल बेरोजगारी के ठप्पा…, का बा… बिहार में का बा…, रंगदारी बा.. रंगबाजी बा, गाररी बा, मार बा…गरदा बा… बिहार में का बा?

 

नेहा सिंह राठौर अपने पॉलिटिकल सटायर के कारण हमेशा चर्चा में रहती हैं. वे पारंपरिक लोकगीत भी गाती हैं और बड़ी बात यह कि बिना कोई साज-बाज के गाना गाती है. कोई स्टूडियो भी नहीं वह अपने घर में ही वीडिया शूट करती हैं. इस सब से बड़ी बात यह कि नेहा अपने पॉलिटिकल सटायर खुद लिखती भी हैं.कुछ महीने पहले यूपी में का बा लिखने और गाने की वजह से उन्हें नोटिस भी मिल चुकी है. लेकिन इसका सामना भी नेहा ने बोल्डली किया.

- Sponsored -

-sponsored-

Subscribe to our newsletter
Sign up here to get the latest news, updates and special offers delivered directly to your inbox.
You can unsubscribe at any time

- Sponsored -

Comments are closed.